զանգերի կենտրոն

Աշխատանքային պարտականություններ

  • Զանգերի ընդունում
  • Հաճախորդների սպասարկում հաղորդագրությունների (chat), էլ․ նամակագրության և առցանց այլ հարթակների միջոցով
  • Պատվերների ընդունում, առկայության ճշտում և պատվերի հաստատում
  • Կապ դեղատան աշխատակցի հետ
  • Անհրաժեշտության դեպքում հետադարձ զանգերի իրականացում
  • Հաճախորդի հետ նախնական կոմունիկացիա (առաքման հասցեի ճշտում, առաքման ժամի ճշտում)
  • Պատվերի գրանցում համակարգում
  • Պատվերը գրանցելուց հետո առաքման գործընթացի կազմակերպում և վերահսկում

Անհրաժեշտ հմտություններ

  • Բարձրագույն կրթություն
  • Հայերեն և ռուսերեն ազատ և կիրթ շփվելու ունակություն
  • Համակարգչային նվազագույն գիտելիքներ
  • Թիմային աշխատանքի հմտություններ
  • Սթրեսակայունություն
  • Մտքերը գրագետ, հստակ արտահայտելու կարողություն,
  • Բարդ իրավիճակներում արագ և ինքնուրույն կողմնորոշվելու ունակություն
  • Պատասխանատվության զգացում
  • Հաճախորդների հետ շփման ունակություն

Դեղագործական/առողջապահական ոլորտում աշխատանքային փորձի առկայությունը կդիտվի որպես առավելություն

Իրականացվելու է փորձաշրջան 1 շաբաթ։

Աշխատանքային ժամեր

09։00 – 23։00 (հերթափոխով)

Հնարավոր է ընտրել աշխատանքի հերթափոխը և ժամը։

Գտնվելու վայր

Երևան

Զբաղվածության տեսակ

Մշտական

Աշխատանքային փորձ

Պարտադիր չէ

Աշխատանքի տեսակ

Հիբրիդային (աշխատանքը հնարավոր է իրականացնել ինչպես գրասենյակից/աշխատավայրից այնպես էլ տանից)

Ցանկացողները կարող են ուղարկել ինքնակենսագրություն (CV) [email protected] էլ. հասցեին՝ «Առարկա» դաշտում (тема/subject) նշելով Call center, կամ սեղմել “Դիմել” կոճակը և լրացնել համապատասխան դաշտերը։