
Աշխատանքային պարտականություններ
- Զանգերի ընդունում
- Հաճախորդների սպասարկում հաղորդագրությունների (chat), էլ․ նամակագրության և առցանց այլ հարթակների միջոցով
- Պատվերների ընդունում, առկայության ճշտում և պատվերի հաստատում
- Կապ դեղատան աշխատակցի հետ
- Անհրաժեշտության դեպքում հետադարձ զանգերի իրականացում
- Հաճախորդի հետ նախնական կոմունիկացիա (առաքման հասցեի ճշտում, առաքման ժամի ճշտում)
- Պատվերի գրանցում համակարգում
- Պատվերը գրանցելուց հետո առաքման գործընթացի կազմակերպում և վերահսկում
Անհրաժեշտ հմտություններ
- Բարձրագույն կրթություն
- Հայերեն և ռուսերեն ազատ և կիրթ շփվելու ունակություն
- Համակարգչային նվազագույն գիտելիքներ
- Թիմային աշխատանքի հմտություններ
- Սթրեսակայունություն
- Մտքերը գրագետ, հստակ արտահայտելու կարողություն,
- Բարդ իրավիճակներում արագ և ինքնուրույն կողմնորոշվելու ունակություն
- Պատասխանատվության զգացում
- Հաճախորդների հետ շփման ունակություն
Դեղագործական/առողջապահական ոլորտում աշխատանքային փորձի առկայությունը կդիտվի որպես առավելություն
Իրականացվելու է փորձաշրջան 1 շաբաթ։
Աշխատանքային ժամեր
09։00 – 23։00 (հերթափոխով)
Հնարավոր է ընտրել աշխատանքի հերթափոխը և ժամը։
Գտնվելու վայր
Երևան
Զբաղվածության տեսակ
Մշտական
Աշխատանքային փորձ
Պարտադիր չէ
Աշխատանքի տեսակ
Հիբրիդային (աշխատանքը հնարավոր է իրականացնել ինչպես գրասենյակից/աշխատավայրից այնպես էլ տանից)
Ցանկացողները կարող են ուղարկել ինքնակենսագրություն (CV) [email protected] էլ. հասցեին՝ «Առարկա» դաշտում (тема/subject) նշելով Call center, կամ սեղմել “Դիմել” կոճակը և լրացնել համապատասխան դաշտերը։